Vernis


 


Det jag använt : handkräm , nagelbandskräm , bas nagellack , ett färgat dior lack , speciella nagel-stickers , nagellacks borttagare. Nagelstärkare olja.


 

HEJ

har nyss pratat med Ikea , så ska dit imorgon för att skriva in mig som en anställd ;)

Så börjar jag nästa vecka , ska bli kul , bara Lördagar , typ världens softaste jobb , ska vara i express-kassan och översätta möbel-namn haha.

Det var rätt kul förra ggr jag var där och skulle försöka förklara på tyska vad "poäng" betyder haha.

Igår kväll hade jag lite tråkigt så jag försökte mig på min första manikyr !

Tyckte det blev helt okej för att vara första gången.

Men lång tid tog det , måste verkligen skaffa mig en sån där spray som får det att torka fortare


Glöm inte ni får gratis spotify
http://www.gratispremium.com/?ref=206032
här ifall ni gör en undersökning på 2 min !
Anväd bara denna länk och ni kommer dit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0