jobb-igt

 

 

 

Nu har solen hittat tillbaka hit till Österrike , det är 27° varmt och sol , likadant ska det vara imorgon så d ska vi köra en cykelstig utmed en flod , Yeey ska bli skit-kul.

Sen ska vi stanna vid en restaurang och äta.



Slutligen hemma !!
ursäkta ingen uppdatering igåår men var hela dagen på ikea sen så fort jag kom hem åkte vi nånstans och såg fotbolls-finalen (som att jag skulle bry mig om den haha)
Sen direkt i säng eftersom jag jobbade från 8:00 i morse.
Burger king såhär långt är inte lika stressigt som ikea men det är också ett "skit-jobb" asså alla kunder är typ otrevliga , ibland måste man städa toan (bredvid motor-vägen finns endast en toa ni fattar resten själva)
Sen idag som exempel så var ett kylskår varmt och sen igår stod det sallad där , den enda salladen vi hade , någon jag hade ville ha en sån sallad så jag beställde den och frågade nån annan om vi verkligen borde servera den eftersom den såg dålig ut och inte kyld eller nåt , då säger hon "det skiter jag fullständigt i , servera den"
Jag bara "aa okej"
Jag hade super-dåligt samvete asså , det var en jättesnäll två-barns-pappa som drickade mig med liksom . nee usch sånt gillar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0