tillbaka-blick

 

 

Nästan ett år sen !!

tiden går så sjukt snabbt

Jag tycker vi var en skitbra och tajt klass , det är synd att man inte träffar folk längre , man försöker hålla kontakten men lätt när man sitter i ett annat land liksom hha

men love to you all !

3 bra år tms i linköping



HEJ
Idag gick min dag lite från zero till hero.
FÖrst var allt jätte-dåligt , sen gick jag in på swdbank kontot och såg att det hade klirrat till rejält. Tusentals laxar i en laxask ;)
Då blev man ju genast gladare , sen ringer burger king och ville visst inte att jag skulle sluta utan satte ner mig från 20 h till 12 h , yes två dagars arbete i veckan och bara 6h åt ggr , det kan jag stå ut med.
Jag var ute på en powerwalk med polo , sen har jag tagit ett bad , nu ägnar jag mig åt att kolla hårförlängningar , jag har nu väntat 2 år eller nåt på att min kalufs ska växa , har visst inte hänt nåt haha.
Så ska göra en riktig och tyvärr lite dyrare men det är en onetime thing jag ska unna mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0