Små-land


Hejsan
äntligen hemma från den sista inskolningsdagen på ikea !
Nu gäller det bara att jag gör ett bra jobb den kommande månaden annars blir man avskedad , men så skönt bara lördagar men inte imorgon , då är det ledigt yes.
Idag var jag tvungen att hjälpa till i småland , där man kan lämna sina ungar.
asså människan som jobbade där var ju inte alls barn-vänlig eller nåt , det var ett barn som grinade och hade skitit på sig , och visst det suger men jobbar man där får man väl räkna med det ,!
Så säger hon till ungen att "hålla käften" sen ringde hon mamman som inte svarade och när barnet kom fram puttade hon bort det för hon sa att hon stank! asså what ?
Sen har de en "svarta listan" där står namn på barn som inte får komma dit mer , av olika skäl som "snorade och grät hela tiden" "omöjlig" "brutal" "ej rumsren" "pappan var ett asshole"
Jag säger då det , så mycket man inte vet , men asså för mig är det ju konstigt för i sverige skulle man ju inte kunna göra så.
men nu ser verkligheten ut såhär , live life , love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0