Schnappi

Aaron är så söt i sina glas-ögon!



Hej
äntligen hemma från att ha övningskört , haha jag kör på ett ställe som är till för folk som lär sig köra sjukt kul !
ett helt simulerat samhälle med alla slags vägar, trafikljus och skyltar. Sen suger vi ju alla på att köra så man behöver ju inte skämmas precis haha.
Men gud jag stod vid ett röd ljus och väntade sn blev det grönt och bilen framför mig fick motorstopp , släppte väl kopplingen för fort eller försökte åka iväg med 2 i haha , och hennes man eller vem det nu var blev så j-vla förbannad började skrika så vi hörde det in i våran bil ! asså shit jag skulle aldrig kunna åka med nån som var så !
Sen har jag fick-parkerat lite tränat på att åka serpentin väg som finns i bergen här hehe.

Gårdagens outfit



Idag måste jag plugga lite tyska , orkar egentligen inte.

Imorgon måndag ?

var tog helgen vägen egentligen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0