Roullete

Hello friends !
Vet man om Chatroullete i Sverige ??
Jag visste inte om det förut iallafall men vem vet jag kanske är dum i nöten men iallafall.
Det är så att det enda man behöver är en webcam sen slumpas man till nån var som helst i världen så kan man antingen prata med den eller slumpa nästa ...simple haaa.
Iallafall så har vissa ganska kul med det , och ska med säga att 70% är snusk-gubbar som visar snoppen i camen haha.
MEN hittade detta klipp på youtube sjukt kul och måste ses.
Det är en kille som har nån bikini på sig och kör Lady Gaga - telephone
Det är så sjukt kul att se allas reaktioner !!!!!!!

Kolla länken !
http://www.youtube.com/watch?v=8qBFNaA7u1E

Ett exempel på hur det ser ut på sidan...


Har bestämt mig för att inte gå till tyskan den här veckan eftersom jag redan är klar med kursen , först tänkte jag gå ändå men vill ha lite lov , jag har inte tagit en enda paus sen jag började asså !
Va nyss och sprang 3,5 km kändes väldigt bra så allt mitt springande har börjat ge reultat då , lite kul iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0