release me

Hej
Idag har varit en vindig , kall skitdag , tyskan var tråkig , åka tåg var tråkigt och bilen fick punka , behöver jag säga mer haha.
Försöker se positivt framåt att jag ska ringa och skriva in mig på universitetet imorgon och boka tid för tyska-provet samt gå på en anställningsintervju.
Nu snart ska jag gå på en powerwalk med min doggy.


Jag tråkar snart ihjäl mig på tyskan sen finns det en sån tjur-käring där asså. hon är typ 50 år och vill verkligen inte lära sig nåt känns det som.
Jag var först i morse satte mig på en plats , så kommer hon och vill tydligen ha den platsen ??
finns typ 9 andra att välja på men whatever jag flyttar på mig för man vill inte ha en 200 kg moder ryssland över sig. !
Sen puttar hon alla mina saker till min nya plats,  slänger min jacka dit. Sen under hela lektionen puttar hon undan mina saker med en pärm ! asså vad är problemet med vissa människor?
Sen var Dana inte där idag hon är den enda vettiga människan asså , hoppas hon inte har slutat för då kommer det bli ännu tråkigare framöver haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0