öamtc

helllo
NU är jag hemma från övningskörningen , haha var tvungen att åka en annan bil idag ! det gick ju bra ...inte.
Att åka på ÖAMTC slutar aldrig förvåna mig , man skulle kunna sitta där nån timme och bara skratta åt folk som verklige inte kan köra bil haha.
Det finns alltså en uppförsbacke som är till för att stanna i så man kan starta igen (och inte få turk-stopp då såklart)
Fråga mig inte varför men det var några som försöktee putta/skjuta sin bil uppför den backen istället för att bara låta den rulla nerför om man inte får igång den igen hahaha ni kan ju fatta hur roligt jag hade åt det !!

Är redan smått depromerad över att jag måste till ikea imorgon , försöker tänka att det bara är imorgon kvar sen bara lördagar.
Funderar på om jag skulle göra nåt roligt i helgen hehe , behöver något uppmuntrande nu känner jag.
Nu har jag inte tid att sitta här mer , ska kolla lite förslag på resor , vill bila med min potentiella cab till Italien i sommar !! ;)
ses och hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0