Myys

Ibland bara gillar man någon eller hur ??


 

 


Har ätit väldigt mycket och känner mig typ mätt och trött haha.
Asså vissa får ångest på söndagar över att helgen snart är slut , jag får ångest på lördagkvällen eftersom jag vet att jag snart kommer vakna och det är söndag , och då måste man snart tillbaka i vardagen haha !
och nej jag har inte alltid det men just nästa vecka blir så körig så då har jag lite ångest ja ;)
heheeh har ni sett paranormal activity än , gör det ! haha jag har fått en fetisch för skräck-filmer nu kan jag säga , msåte se fler!!
Puss o kram till alla mina vänner , jag saknar er !!

Kommentarer
Postat av: matilda

Saknar dig också kakan :) <3

2010-05-08 @ 23:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0