ich bin der schnappi das kleine Krokodil.

Hello

Idag har jag verkligen städat av mig så att säga , allt är skinande nu , skön känsla .

Ska snart ut och motionera lite.

Var och körde på öamtc idag , kör ju bara på vägarna nu egentligen så höll på att krocka två ggr eftersom folk där aldrig håller sig till/vet om kör-regler haha.

Jag hade fetaste företrädes-skylten så kommer en med stopp-skylt och åker , tur att jag har lärt mig nödbromsning haha.

Imorgon kör vi igång med tyskan igen , förhoppningsvis min sista kurs , pallar inte mer sen , går direkt på testet , det får bära eller brista , nu kör jag bara.

 



Jag vet att jag kanske är för stor för att ha ett gosedjur men den krokodilen är ändå jämt i min säng. Han kommer från ikea och heter barnslig krokodil.
Jag döpte honom sedan till "Kroko"

Bromance - Tim Berg(avicii arena mix)
party animal - Akon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0