helg



Vill du också steka på en strand??


Idag gick min kör-lektion ganska bra ! allt mitt övande har gett resultat ;) kan snart boka in min uppkörning då förhoppningsvis.
Ska snart bege mig ut och springa , synd bara att det regnar , det gör ju allt mycket roligare , eller inte !
Hmm när jag tänker efter så är jag nog hungrig , ska äta en macka ,
Jag såg paranormal activities igår , den var fan annorlunda asså , påminner mig om blair witch som jag dör när jag ser usch , bra iallafall om man kollar på den sent med ett öppet fönster !

Kommentarer
Postat av: magdalenaq

hihi tack:) Jag ska söka en pedagog utbildning. men ville ju söka till danshögskolans pedagod utbildning och hade bokat resa och allt till audition men tydligen kunde bara man bara söka om man dansade flamenco street eller folkdans. och det har dom inte skrivit tydligt någonstans så är sjukt besviken på att jag inte kunde göra audition där. så vi får helt enkelt se, men ska inte bo kvar i skottland:) Ja från början ett år så :)

2010-05-08 @ 10:58:38
URL: http://magdalenaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0