helg-dag


HEj
Idag var den första dagen jag har tid att blogga på två dagar haha. för idag är det ju en helgdag och då är ikea stängt !
Alltså , jag kan inte beskriva hur jobbigt det är att stå i kassan på ikea , det kommer folk hela tiden och alla köper hur mycket som helst , man blir som en robot asså , bara scannar skriver in , försöker komma ihåg alla koder i huvudet usch jag skulle verkligen aldrig kunna ha det som heltidsjobb !!
Nu har jag hela tiden jobbat med nån med vilket betyder att man inte kan sitta ner , så från 10-18 stod jag , asså helt sjukt.
Och chefen där är sjukt otrevlig ! Det gör ju inte precis att man känner sig mer själv-säker. Det är ju svårt som det är att höra för mig vad alla säger , när de pratar snabbt på tyska och det är folk som skriker bredvid liksom.
men men nog om det imorgon är min sista inskolningsdag , sen är det bara lördagar och jag tackar för det.

Annars då...idag har jag varit ute på en cykeltur asså en sån där när man har en sportcykel och åker ett cykel-spår haha det var rätt kul.
Har bara hunnit köra en gång denna veckan :( men men har ett tag på mig fortfarande , nästa vecka blir allt som vanligt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0