grrr

 

 

Skulle ni vilja lära er tyska med dessa peolpe ??

Jag har inget val iaf.

De flesta här är tvingade av arbetsförmedlingen att läsa tyska. De har alltså ingen motivation och lär sig ungefär så snabbt som jag räknar en ekvation (vilket betyder att man inte kommer i mål)

P.S bilden är från december , shit vilka häst-lår jag hade , en fördel med att inte styrketräna varje dag är att ens ben blir lite mindre haha.



Som sagt så har jag gått på den ursäkta språket JÄVLA tråk tyskan sen december.
Jag kan nu basically flytande tyska , jag måste nu göra ett spåk-prov för att få tillåtelse att komma in på universitetet.
Men nu kan jag inte bestämma mig vad jag vill läsa !!
Jag har bestämt mig för en sak jag ska söka , men jag kan inte bara söka det för det är svårt att komma in på , det är en lång utbildning , jag måste ha alternativ , och jag vet inte , så om du som läser vet ett yrke som skulle passa mig feel free to tell me haha !!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0