gräddas

Hej
Jag sitter och gör en ugnspannkaka haha , moget en söndagsmorgon såhär va ;)
Det är så sjukt dåligt väder här buhu , det har nog inte vart så dåligt sen mars tror jag , typ 11° blåsigt och regn.
Men whatever idag ska jag plugga tyska , köra lite och motionera min tjock-smock hund.
Orka att jag missat en veckas tyska nästan , hoppas jag inte får så mycket skit imorgon hehe nejmen det var ikeas fel ;)



Jag såg chainsaw massacre igår , och jag vet redan karin haha.
MEn den var ju sjukt äcklig , asså just för att den är sann , jag tycker inte skräck är läskigt när det är påhittat men när det är en sann historia då är det vidrigt , och äckligast av allt , de har aldrig hittat familjen som gjorde det , !
sen är det lite äkta filmning som var gjord av poliser , så dör dem , det trodde jag bara var bullshit så säger de i slutet att det var äkta bevismaterial .....jaha okej , scary :/
Asså måste säga det var en sjukt läskig film , och den är precis som i verkligheten eftersom en person överlevde och kunde berätta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0