expressss

Såhär glad kan mans se ut när man fick prov-jobba 7 h istället för 3 !!!






Man ser ut som en riktig arbetskarl i ikeas jobb-kläder höhö




Är sjukt slut , jag visste ju att det skulle vara mycket att göra idag men har man fått veta att man ska jobba 3h blir man ju inte precis glad när man får stå där 7h istället , gick upp 7 , var på tyskan 3h sen direkt till ikea utan mat eller nåt , sen ståv vid expresskassan 7h great day helt enkelt ;)
men det är ett ganska soft jobb , alla på ikea är trevliga , personalutrymmen är sjukt fina och svenska haha.
finns god billig mat , allt för 1 euro typ.
all frukt och mineralvatten är for free , så jag äter ett äpple på rasten och ramlösa hehe.
Sen får jag 15% på alla saker nice.
Imorgon ska jag vara vid ikea klockan 10 , så blir ingen tyska imorgon , suger för jag har ju betalt för det sen ska jag snart göra ett stort prov , fast jag lär mig faktiskt mer tyska på jobbet , grammatiken kan jag göra hemma.
Sen imorgon ska jag övningsköra med min morbror , och han är helt galen att köra med kan jag säga , och han har lovat mig att han ska låna mig sin bil när jag klarar kör-kortet , inte helt fel en volvo cab sjukt fin , imorgon ska jag testa autobahn med den hehe.
så min uppdatering imorgon blir no lika sugig som idag men ni har förståelse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0