......

 

 

 

Snälla ge mig pengar och lön snart så att jag kan skaffa en av dessa väskor !!

 



Idag har jag äntligen en ledig dag

Såhär långt har den spenderats med att städa haha kul kul.

Men det behövdes vrkligen och jag kan inte gå runt med ett ostädat skithus.

vädret är lite sämre nu , varmt men molnigt hoppas vi ändå kan dra och cykla sen , men det beror på vädret såklart.

Imorgon får jag veta vilka tre dagar i veckan som jag alltid ska jobba på burger king , men jag kommer nog bara göra det 2,5 månader sen gå ner till 10 h för lite sommar vill jag ju ha och lite fritid med.

Jag ör sjukt hungrig och det finns inget hemma och alla affärer är stängda idag för att det är helgdag , orka detta katolska land haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0