€€€€

 

Min vovve



Jag är lite trött , jag var bara på Burger king nån timme för att skriva in mig och få jobb-kläder och så.

Men sen gick jag visst hem vilket visade sig vara 6 km , måste verkligen skaffa en bike ! haha

Imorgon drar det igång , skönt att jag inte behövde jobba idag iaf för det är ju helt nytt och massa byggarbetare där och idag var det bara att städa och fixa allt inför öppningen imorgon så jag är glad att jag börjar imorgon och hoppas då att allt är färdig-städat.

Blev glad när jag såg att det verkar som det finns speciella städ-människor för om det är nåt jag inte vill så är det städa toalett ! usch jag klarar det inte asså , jag får panik , jag kan kanppt städa min egen haha.

Jag kommer defenitivt ge er en bild på mig i deras uniform , fyfan säger jag bara , byxorna är 5 storlekar för stora och jag måste ha en skärm-keps på mig ! haha

Men vad gör man inte för slantar.

Den här sommaren är verkligen bara om att tjäna pengar för mig , fett tråkigt men jag vill inte behöva jobba mycket när jag pluggar haha.

Bara några veckor nu från en fet check känns bra ;)

Ikväll ska jag gå på den nya Robin Hood filmen , hoppas den är bra då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0