Beige

 

 

Lite mer från min garderob.

(Svinsnygg bild , där det ser ut som jag har fotbollslår)



Byxor : mango

skärp : zara

transparent linne : HM

Kofta : HM

Bikini : HM

normalt sett skulle jag haft en bustier men idag var jag för bekväm haha


 


Allt kommer från Hm utom armbandet av koppar det är från second hand ;)


Idag fick jag min första lön från Ikea hehe , mäktigt neerå.
JAg var på tyskan , lika värde som vanligt , imorgon blir det burger king , men bara 5,5 h , det står man ut.
Senare ska jag kanske övningsköra lite och ta mig en powerwalk.
Nyss så beställde jag lite från nätet , inget dyrt alls men ska blir riktigt kul att få det hem i brevlådan. grrr opaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0