backwards

Såhär ska jag nog fixa min hår-färg igen vad tror ni om det ??


Det är en sjuk storm här asså , försökte ta en lång-promenad kom hem som en frusen björn. haha
Nu har jag nyss ätit lite sushi mums.
Gissa vad jag har lämnat kvar tills nu då ?? tyskan såklart , måste då sätta mig nu och plugga !
hållit på idag lite med att fixa ett till jobb , jag vet att jag nyss fått ett men det är bara för lördagar på ikea och så vänliga som cheferna där är så lär det inte utökas! , och nu ska jag jobba kanske två dagar till i veckan då , bra tycker jag att samla ihop lite pengar innan jag börjar plugga.
Måste by the way snart skriva in mig på uni och välja vad jag tänker söka , scary !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0