back on track

Random




Hello
Det var så skönt att veta att jag inte ska gå och jobba idag , underbart , får se om jag får jobba en dag istället.
Idag var jag på tyskan igen , så drygt , jag har missat typ fyra dagar och ändå är inget ett ptroblem liksom , vadå betala for nothing ?? !
Det var rätt kul , idag skulle vi prata om vad man gillar för inredning och vad man själv har , Så börjar den feta tanten att prata , och hon säger inte alls vad hon gillar för stil eller nåt hon börjar säga "min soffa är en lädersoffa den kostade 20 000 kr" så fortsätter hon så om alla sina möbler !
Som att nån är intersseras av vad hennes möbler kostar liksom !
När jag kom hem åt jag lite , har tagit en powerwalk med polo och nu ska jag skriva ett mail till universitetet.
Imorgon blir et tyska igen och sen motion , sen vad vet jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0