365 days of the year ....

Tjabaa
Jag skulle egentligen ha lagt upp alla dessa bilder igår men först fuckade min dator upp sig sen låg jag i sängen och pratade och råkade somna haha. Sov med mina kläder typ hela natten , fresh as hell...
Sen vaknade jag mitt i natten och mätkte att jag sov med kläder , sen märkte jag två mygg-bett ajjj. Nu är jag på väg till shopping-city måste införskaffa lite presenter (på nåt vis så blir det alltid en present till mig själv med)...
Iallafall här är lite vår/sommar outfits från min garderob !
Har inte satt dit mycket assecoarer eller så , får ni låta fantasin flöda själva haha.

 


Tyvärr syns inte byxorna så bra , de är pösiga...

 

 

  • Tröja från Zara 16 euro
  • Kavaj från Zara 79 Euro
  • Byxor från Zara 34 Euro

 

 


  • Jeansjacka HM 14 Euro
  • tröja Zara 16 Euro
  • Kjol Zara 30 Euro
  • Skor HM 11 Euro

 

 


  • Tröja Mango 50 Euro
  • Jacka Zara 60 Euro
  • Shorts Zara 30 Euro
  • Skor HM 11 Euro
  • Halsband Bijou Brigitte 14 Euro

 

 


  • Tröja Mango 70 Euro
  • Jacka Tiger of Sweden 150 Euro
  • Shorts Zara 45 Euro
  • Skor HM 11 Euro

 

 


  • Jeans-jacka HM 14 Euro
  • Klänning Gina Tricot 129 kr (tror jag)
  • Skor Young style 39 Euro

 

 


  • Denim skjorta Mango 55 Euro
  • Byxor Mango 66 Euro
  • Skor Young style 39 Euro
  • Halsband HM 19 Euro

 

 


Vet ej vrf denna bild inte vill ligga ordentligt !

 

 

  • Jeans Zara 100 Euro
  • Tröja Mango 45 Euro
  • Trench coat Tiger Of Sweden 2300 kr
  • Skor Replay 1300 kr

 

 


  • Klänning Zara 30 Euro
  • Jeans-jacka HM 14 Euro
  • Skor Young style 35 Euro

Trevlig helg !!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0