To toppen

Hejsan
Äntligen hemma efter en lång dag.
Först var jag på tyskan as fucking usual , sen var jag på stan i Wien med Jie =)
Kollade runt , har defenitivt hittat the summer-shoes.
Köpte de dock inte , ska skaffa ett jobb först , jag känner mig så dum när jag slösar pengar.
På tal om jobb så har jag kanske ett på G , genom nån vän till familjen här , skulle bara jobba lördagar och ändå dra in 3,5 laxar i månaden vilket är rätt bra för mig eftersom jag redan får typ 7 laxar i månaden från mitt sparkonto.
Men kommer fortsätta titta vidare med , jag skulle ju föredra att jobba i en klä-affär eller Ikea.

Top-shop spring 2010



mm inte illa !

Men ibland önskar jag att de kunde göra lookbooks lite mer ready-to-wear.

Jaja det är bara min åsikt haha.

förresten Idag bestämde vi oss för lägenheten , känns mycket bra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0