Räddaren i nöden

Såhär ser jag ut idag !
Kavaj och linne från Zara
byxor från Gina Tricot


Sitter och taggar till för en trevlig dag i Wien hehe.
Känner mig lite ledsen för jag ska ju skaffa en hund och jag letade efter en från ett djur-hem , hittade en jättesöt !
Så när vi ringde dit och sa att vi ville ha den så sa de aaa okej ," just nu sitter den hunden i en dödscell i Slovakien (grannland här) och väntar på att bli avlivad , men då skriver vi reserverad på den buren då " !
Jag bara aa okej , De sa att hunden har aldrig varit i ett hus eller nåt. Aldrig blivit klappad , aldrig fått mat i en skål.
Fan så dumma människor som finns , sätta en hund I en "tötungs-station" Som det heter på tyska.
Men bra iallafall att jag känner mig som en hjälte som hjälper den här hunden ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0