Near the new start..

För er som inte är hundra på hur österrike ser ut....
Man kan inte annat än älska naturen här.
dessutom är vädret nästan alltid bra här på sommaren även ca 30 ° varje dag.



Sitter och är trött ,
har skurat en matta en längre stund , märkte när jag flyttade den att den brukade vara vit men nu är typ grå så var tvungen att tvätta den...jag kan inte rekommendera skura mattan jobbet , det finns stor risk att man får kramp i armen och efter ett tag ångest över att man valt vit!
imorgon så flyttar jag alltså på morgonen , och rummet just nu ser väldigt tomt ut måste jag säga.
Men en bra lägenhet får jag ju iallafall , helt nytt kök med diskmaskin stort nytt kylskåp med stor frys, tvättmaskin i badrummet , micro , toaster , mixer , smörgåsgrill ,balkong.
Inte illa och mitt inne i centrum fast på en bakgård så istället för en gata har jag balkongen över en stor rinnande bäck och träd och sånt , mycket underbart.
Jag har 7 min gångväg till stationen där jag tar tåget till Wien på 17 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0