loppis


MOaa vad kul jag hade igår ,
Var först på förfest hos någon snubbe sen till en överfull klubb men det var nice !
Idag var jag på en lopp-marknad haha har inte varit på en sådan på typ hmm om jag tänker efter kanske jag aldrig var på någon haha men iallafall det är kul kom iväg med typ tio saker under.... 100 kr haha.
Det var rätt kul att se vad de säljer , typ flera lådor fyllda med porr-filmer ,
sen en speciell låda med porr för funktionshindrade och han som sålde sakerna satt i rullstol haha.
Fick lägga band på mig för att inte fråga om fimerna var  "givande"
Nu ska jag fixa en gardin och sen gå ut med min dogge ,
jag uppdaterar senare ikväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0