ljus-blåa dagar...

Hallå
Nu är jag fixad och klar aasså ! hela dagen lång har jag städat och sedan lagat en middag , bjudit på middag gått några km med odjuret ...helt färdig är jag , checkar ut för dagen. haha
I slutet på den här veckan eller början på nästa startar jag med teorin för kör-kort
, finally Karin några år senare än alla andra men jag får väl skylla på att jag aldrig bott hemma när jag kunde övningskört hehe.
Här ska iallafall teorin ta två veckor att lära sig och klara och körningen 1-2 månader ,
det är bara att orka då !
Sista veckan tysk grammatik sen aldrig mer , super-vass-TAGG !

Samantha LG


Sommar outfit ?


Nu går jag mot sängen ...

ännu en helg som gått alltför snabbt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0