In lust we trust

hej igen !!
Long time no writing men jag har haft så fullt upp med flytten asså !!
Men jag vet det är fiskigt-dålig ursäkt.
MEN sen fanns det ju inget internet här , haha men idag märkte jag att grannen visst inte har skyddat nät så + för mig haha.
Hoppas jag ska kunna uppdatera som vanligt nu då!
Bilder från hela lägenheten kommer ,just nu , det enda rummet som är helt klart är vardagsrummet och jag gillart , färgen är VIT .
Det har hänt så mycket på bara en vecka , men här kan jag ju inte skriva allt ju haha.
Kortfattat så har jag städat som en idiot , Lägenheten var inte städad när vi kom och det var alltså sjukt mycket intorkad smuts !! blä på det !
I onsdags var jag på anställningsintervju på IKEA , det var ju också pinsamt , jag var tvungen att prata bara tyska inför sju andra som ville ha samma jobb haha , får dock inte veta nåt förrän om två veckor , Jag söker ju bara för lördagar eller nåt sånt , man får nämligen bra betalt här !


Ikväll ska jag ut , vilket har blivit lite bekvämare eftersom jag bor mitt i centrum !!
vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0