Effektivitet

Sommarlängtan från min trädgård i Sverige !



Saknar sommaren !
Nu är jag hemma efter mycket ståhej , har skickat iväg mina påsk-hälsningar så ni får väl se vilka som får dem hoho.
Sen har jag varit jobbsökande idag , jag har lämnat mitt CV på Zara och HM och nån annan affär som sökte nån , sen väntar Ikea men där kände min kompis nån så hon skulle lägga in ett "gott ord" för mig först.
Så får man väl hoppas på lite röta , men jag ska ju bara jobba typ 2 dagar i veckan så det är nog inte så svårt att få !
Jobbigt dock att folk är så otrevliga om man söker jobb , ifall man undrar var en tröja hänger då skulle ju ingen vara otrevlig liksom , blää på sånt.
En rolig nyhet , nästa vecka skriver vi kontrakt på lägenheten och vi får flytta in redan då men behöver inte betala för den månaden så två veckor gratis inte illa folks.
Nu ska jag gå och börja packa saker i lådor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0