Choklad eller vanilj ?

Hejsan
känner mig mer och mer säker på att jag vill ha lägenheten jag såg idag , haha jag är lite tjatig känns det som !
Just nu sitter jag och tittar på hundar , ska välja någon som ska dela hus med mig och Aaron , har alltid haft hund och måste alltid ha hund , finns inget roligare att bränna tid på tycker jag , jag har redan bestämt mig för att ta en hund från ett hem , alltså en övergiven hund , det känns rätt på något sätt , att ge en hund ett hem typ haha!
Har börjat vänja mig vid min nya hår-färg nu , men ni kan själva se nu och säga vad ni tycker , passar jag bäst med blont eller brunt ??
Flipp eller Flopp
Plus eller minus
hoho


Kommentarer
Postat av: Anonym

så som du hade efter du inte blev nöjd! alltså kola brunt eller vad du kallade det! :)

2010-03-08 @ 22:55:48
Postat av: matilda

Jag tycker att det blev jätte fint :) Du ser helt annorlunda ut med nya hårfärgen. Men det får högsta poäng av mig iaf! <3

2010-03-09 @ 04:09:25
Postat av: magdalena

du passade as bra i brunt hår!!

2010-03-10 @ 17:22:57
URL: http://magdalenaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0