Bitter - choklad

Hello ,

 

gör en paus i mitt lägenhetssökande för lite blogg.

Att leta lägenhet är ganska utmattande för man sitter typ på en hemsida så ofta man kan på en dag för att se om någon lagt upp nåt nytt haha , mycket lustigt

har två nya lägenheter att kolla på , men ändå, jag vet inte om det känns som att jag hittat den perfekta än.

Det är sjukt irriterande att de bästa lägenheterna ligger mitt i ingenstans haha jag måste ju ha nära till pendeln eftersom jag pluggar i Wien !


Victor and Rolf



Stella Mc Cartney



Idag blev jag klar med en till Tyska kurs , nu väntar en månad till med grammatik sen är jag färdig !

Känns skönt med bara EN del på det kvar.

Imorgon ska jag åka till shoppingcity , det är alltid kul att åka dit hehe.

Ska även se en lägenhet imorgon , har inga förväntningar på den för har inte sett den på någon bild eller så , det kan bära eller brista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0