bedragen av min Bank

Det är en solig 15° varm dag här när jag vaknar ur min dvala och jag kan inte riktigt uppskatta den...varför ??
Joo för att jag skulle igår sent på kvälls-kvisten föra över mina swedbank pengar till mitt nya konto här , när jag skulle föra över pengarna så så jag att man kunde välja att överföra på normal/urgent så jag ville ringa kundtjänst och fråga vad kostnads-skillnaden var.
Så ringer jag dit och nån box svarar , så skrev jag in mitt personnummer så säger boxen.
"Ditt kort är är nu spärrat välkommen in på vårt kontor för att låsa upp" men WHAT !!! jag gjorde ju inget ....
Jag kan ju inte gå till ett kontor här precis , så nu måste jag väl skriva på fullmakter O.S.V.
Typiskt min otur...typiskt
Swedbank kan seriöst suga bula !


Jag saknar Matilda , hade vart bra att ha en sån vän här ibland !
Det var snart två år sen vi var på Cypern , men det var en rolig resa ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Saknar dig med Kakan!



Hoppas allt med flytten går bra :) Du måste ta massa bilder på lägenheten sen när ni fixat klart och så.



<3

2010-03-18 @ 13:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0