Barnsligt!

Vilken underbar morgon , tycker ni inte ?? hmmm nej det tycker inte jag heller...
Har nyss lagt in en tredje tvätt , men tvätta är ju kul hehe , jag är ju inte en sån som klagar i första taget (tvek).
Idag ska jag nog till en möbel-affär och en djur-affär , köpa lite saker till den nya familje-medlemmen !
Var först på nätet igår , asså amerikanarna , jag tycker synd om deras hundar. Titta här under så förstår ni vad jag menar....

Asåå min son tycker det är så kul med fantasy , och om hunden såg lite mer så ut kanske han skulle vilja leka med hunden.. går det ?!
joo självklart !


mm jag blir så glad när jag har mat omkring mig , kan inte min hund också vara mat-relaterad så skulle jag älska honom mycket mer !?

Joo självklart



Alltså jag ville ju egentligen köpa en Älg men jag hade inte tillräckligt med Cash , kan man inte göra nån slags kompromiss då?!

Joo självklart !



Nej jag tror inte att någon hund vill ha dessa dräkter , de ser inte bekväma ut för fem öre heller , jag kommer ihåg att jag försökte ha en keps på min hund när jag var tio eller nåt , den rev hon av väldigt snabbt haha !


Ikväll ska jag nog gå ut , vill egentligen inte för det är så tråkigt här , men kan ju vara med på förfeten iallafall haha !

VI hörs !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0