A.S.A.P

Godmorgon
Jag är uppe med tuppen även fast jag skulle kunna sova nu om jag ville haha , men sova ?? så last season...
Nej men har mycket att fixa med , ska till shoppingcity idag och lämna in två CV , de söker lite folk där och då är det bästa att gå dit personligen ,
men det är ganska nervöst för mig för jag måste ju typ träna in det jag ska säga ...Hej jag skulle vilja lämna in mitt cv till den ansvariga här , och så om jag har otur kommer det vara någon idiot som pratar dialekt där och jag kommer inte fatta ett piss! och då kan man ju glömma ett jobb :P
Det är inte som i Sverige att de enda som man har svårt att förstå kanske är skåne eller nåt , här pratar ALLA dialekt och i skolan lär man sig inte dialekt , där lär man sig hög-tyska mycket artigt O.S.V.
Men skam den som ger sig , det här ska nog gå att ordna !





Alla kläderna är från olika designers !!

mycket snyggt tycker jag , får gå runt och leta om jag hittar nåt liknande haha.

Det som jag mer ska göra idag är

  • Öppna ett bankkonto
  • Gå till postoffice och få iväg tre super-viktiga brev
  • Åka och hälsa på min blivande hund och ha ett samtal med en veterinär
  • Åka till shoppingcity och söka jobb
  • Ordna klart mina två överraskningar
Ja ni ser mycket att stå i

men vi hörs ändå senare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0