Aptit-retare


Hej igen
Sitter och är mätt , var på Ikea och köpte pytt i panna !! asgott Så köpte jag lite marabou mint med , bättre kan man typ inte må!
Jag och Aaron är bjudna på mat ikväll hos två i min tyska grupp , de ska göra riktig kina-mat till oss (de är från Kina) Ska bli kul , de säger nämligen att Kina maten här inte alls smakar som i Kina haha.
Dessvärre åt jag nyss , alltså jag vet inte vad som flög i mig men jag var så hungrig bara , ville glufsa !
Och glufsat har jag gjort , så hur ska detta gå ! Ska kanske ta på mig resår-leggings ikväll istället för Jeans så att allt får plats haha.
Har inte sminkat mig än heller kom jag på , så har visst inte tid att sitta här mer !
CIAOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0