20 ° här


just cavalli


eco - fashion



burberry prorsum



Hejsan

sitter och taggar för att gå på heurigen ikväll !

Idag har jag köpt blommor till min lägenhet hehe det var första ggr jag köpte blommor till en lägenhet men det har blivit riktigt hem-trevligt här kan jag säga.

Min balkong har fått två blom-lådor och jordgubbsplanta , hoppas det kommer bli några jord-gubbar då haha.

Får väl se när jag är så smart och tar bild på nåt här imorgon kanske.

Ikväll ska jag ut , hoppas det kommer bli kul , förfesten är ju alltid bra men man vet ju aldrig hur det blir när man väl kommer ut.

Förresten så har jag märkt att det inte går att kommentera inläggen här nu , det var ju en fin påsk-hälsning från blogg.se , riktiga rövare !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0