+ -

Hejsan
Sitter och kollar på "Lonley hearts" sjukt bra film måste jag säga ,
Fick en liten kommentar förut , jag gillar ju kläder och sånt , men alla modeller ser ju nästan osunda ut och jag kommer aldrig förstå varför eftersom det är ju alla andra som är kunderna och vi ser ju inte ut som de gör så ibland känns det ju som kläderna inte är gjorda för vanligt folk typ haha.
Sen vet jag inte , vissa modeller ser kanske t.o.m lite misshandlade ut , haha det har jag inte tänkt så mycket på , jag bara känner att jag hatar det här pinnsmala idealet för det gör ju att jag alltid kommer vara "tjock" haha men whatever.
Här har iallafall Bravissimo använt fem av sina kunder för att visa upp kläderna , det känns bättre att se det , så ser iallafall fler ut.
under är en size zero
Frågan är vad är bäst ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0