vill äta

Bilder från gårdagen !
(fråga inte mig vrf bilderna lägger sig fuckat)


Jeans : levi´s ,skjorta : YSL ,väska : Mango , Halsband : HM



Hej allesamman !
dåligt uppdaterat igen men pallade inte att lägga upp mina bilder förrän nu , ni fattar hard-times :P
Tills nu har jag bott i Österrike och inte märkt av att det skulle vara nåt seciellt musikland men nu hör jag nån jävel som sitter med en trumpet eller nåt , gud så illa det låter , no jokes jag har lust att skrika ut och bara håll käften typ. Amatör :P haha
Imorgon blir äntligen min hårförlängning av , mitt hår har kommit så frisören ringde mig idag =)
Om en vecka börjar jag plugga lite förberedande natur , tack gymnasiet att det var så bra undervisning att jag måste ta extrakurser (och nej jag var inte sämst) haha.
Nu ska jag ut på en powerwalk/jogging när det inte är så stekigt hett längre.
Ha en sval kväll see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0