svart med ysl

Det här saknar jag !
Fick se den här bilden från förra sommaren på västkusten och kände typ , åhhh sverige !!


Det är klart att jag gillar att bo här , men sverige kommer ju också alltid vara mitt hem.
Det är som att i Sverige är jag inte rädd för att fråga nån om nåt eftersom det spelar ingen roll vilken dialekt personen svarar med jag förstår den ändå.
Eller att gå på maxi och handla precis allt som jag gillar finns , itne som här när det stänger 6 och knappast har nåt gott :P

Så mitt sentimentala moment haha.'
Så idag var jag och gymmade svettigt värre :P
Jag var på outleten , ska ta bilder när jag orkar. jag hittade ett par sjukt snygga levis jeans , svarta , grymt tajta och grymt låga wihooo. de ska bäras ikväll !
Ikväll ska vi ut och fira studenter , här är det lite annorlunda att ta studenten , man kan få många bra jobb utan vidare utbildning som att jobba på bank eller i olika företag , inte som i sverige då man  typ kan få jobb i olika affärer bara , så det måste ju firas ordentligt för folk då ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0