pling

 

Hej

Asså jag dör , detta skitväder , är det seriöst bra väder i sverige , det brukar seriöst alltid vara bättre här men inte nu såklart haha.

FUCK

Jag vill ju dra ut och springa och sånt , det går ju inte i detta skitväder.

Förresten det har flyttat in nån här som spelar instrument (eller försöker) , håller just nu på att identifiera instrumenetet det låter nämligen så illa att jag inte hör haha.

Klarinett kanske.

 

 




Okej två bättre bilder på mitt hårförlängingsresultat, och för de som undrar använde jag ultraschall metoden. Alltså inget lim eller så , ingen nål och tråd utan det är fäst överallt precis som vanligt hår , jag känner typ inte av det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0