plans


Hej
Jag jobbade länge igår så var för slapp för att uppdatera hehe sorry !
Idag har vi underbart väder , och det ska fortsätta hela veckan =) sol varje dag med 30°.
Synd bara att jag ska lägga 2 h i tre dagar på att övningsköra , men testet kommer ju snart så det är likabra att träna på då.
Jag ska nog boka ett möte snart med universitetet så att jag kan utforma mitt speciella program , asså jag läser ju en bachelor då men jag vill välja till lite saker och då måste man ju stämma av med scheman och så.
Det här kanske låter flum , men jag ser nästan fram emot att plugga fem år haha , jag vet inte varför men det är nåt jag är bra på , och jag vill lyckas nu känner jag , och jag kunde inte valt ett bättre land att bosätta mig i.
Det är lätt att plugga här och jättebra jobbchanser efter uni.
Whatever , ikväll ska vi till en uteservering och mysa till haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0