pink

 

Halloj

Idag är jag så ambitiös att jag laddar upp två ggr hehe :P

Förresten tänkte tacka alla som läser min blogg , jag är inte en slav i statistiken men kollade idag att jag har tydligen många nya ansikten här =)

Ikväll var vi på en grossheurigen , och asså det måste jag säga att Sverige saknar , jag kan inte riktigt besl´kriva vad det är mer än att det är som en vinfest med mat och musik , folk dansar , äter , dricker vin , det finns lite karuseller för barn , asså allmänt cosy time.

Men min toast var äcklig , det var liksom ingen ost i den , blev torrt på nåt vis , vem äter en toast utan ost ?? Det är ju som en dalmatiner utan prickar !

Mina metaforer suger men ni fattar ju poängen , toasten var grisig , torr , boring , inte ok ;)

 



Imorgon blir det att gå till strandbadet hela dagen då det är sol och 30°

Väldigt fin bild på mig förresten , jag ser en aningen svullen ut , men den bjuder jag på !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0