pingvin

Pust , nu har jag börjat så sakta med att plugga natur på tyska då =)
Det är inte alltför lätt , måste hela tiden stämma av ord med min elektroniska ordbok hehe.
Idag var jag ialafall på sommar-rea , det var en bra rea på HM och Mango kul att allt var sjukt billigt !
Ikväll känner jag mig upp för sushi och Beck , vet inte varför men jag verkar ha hamnat i nåt slags Beck beroende , vill varje dag se en Beck , what liksom ? haha.
Kanske tänkte sätta upp en protestlista i porten angående den "spelande grannen" skulle vara kul att se ur många som skulle skriva upp sig.
Imorgon väntar körlektion hehe gud vad roligt :P
Och mer genetik på tyska såklart.


Taio Cruz - Best girl
David Guetta feat kelly rowland - commander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0