långt

Sorry guys , men det var stressigt idag !


Så idag började med att jag satt hos frisören från 10-14 nåt....min hårförlängning ser riktigt bra ut tycker jag sjölv och är lätt den bästa jag nånsin haft haha.
En bild kommer väl snart förhoppningsvis =)
Kvällen har spenderats i ett stall , jag har ju träffat en svensk familj och de har en häst som jag kan rida lite på ibland och det är ju kul .
Väldigt fin häst , ett arabiskt fullblod , men hur snällt som helst.
Jag var lite osäker i början eftersom när en ridskolehäst börjar trippa då är nåt stort på gång , men när denna häst trippar är det bara för att han är så , nyfiken och så.
Imorgon har jag körlektion och snart uppkörning , fast jag säger inte när haha då blir jag bara mer nervös om jag gör en big deal av det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0