kräftis :P

Nu sitter jag på min balkong och har det skönt , det är fortfarande 25° skulle jag tro , och jag har bakat en kladdig kladd-kaka , den blev inte för lös men ändå inte en muffin , det gillar jag ! haha

 

 


 


snart så tänkte jag ta itu med mina naglar de ser missbildade ut , nåt nagellack ska på , jag köpte ett nytt som jag ska pröva sen kan jag visa er resultatet och vilket nagellack det var ;)

Asså gissa var jag har bränt mig , jag som i stort sett aldrig bränner mig har bränt mig precis under brösten asså översta delen av magen typ , upptäckte det nyss , har bombat med after-sun lotion haha.

För imorgon blir det ju att dra ut och sola igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0