jeans

Min nya jeans-klänning från Zara , mina bilder blir alltid åt fel håll numera för att jag tar dem med mob och inte orkar redigera dem i photo innan jag lägger upp dem ,
Ni får alltså ursäkta så hemskt mycket för den tekniska störningen ;)


Har nyss grillat det var supergott , det var längesen jag grillade och då blir det extra gott , sen hade vi ju urskönt väder en riktigt varm sommar-kväll.
Det är nåt jag verkligen gillar här att kvällarna inte blir kalla , i Sverige får man oftast ta med sig en tröja eller jacka för på kvällen blir det kyligt , inte här , me likie ;)
Imorgon står det helsol och 31+ så då blir det defenitivt bad hela dagen och steka sig lite. !
Drar kanske till strand-bad då , det är lätt det bästa stekar-stället och borde inte vara fullproppat en onsdag runt middagstid.
skönt med sommarlov !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0