gym

 

Jag har då bestämt mig för att få arslet ur vagnen och skaffa mig gym-kort en månad!

Ska skaffa det på römertherme som ligger 5 min från min lägenhet.

det ser väldigt modernt och fint ut , men är mest kända för sitt bad , de har musik som man kan höra under vattnet och sånt.

Det är också dyrt att bada där eftersom det är ett "therme" kurbad , asså om man badar där så försvinner ens krämpor haha.

Knappast men traditionen lever kvar och att simma i detta vatten 2 h kostar 110 kr.

Hehe jag får dock en timme gratis varje dag med gymkortet , shysst.

Förutom gymmet så får jag tillgång till andra wellness grejer som ska bli kul att testa på =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0