George gina and lucy

Äntligen som jag har väntat ! Min nya george gina and lucy väska med matchande plånka i den här färgen är dem , den andra bilden är fuckad p.g.a. ljuset :P
Det är första lånboken här som jag har sen aa många år , säger hejdå till östergötlands busskorts ficka , tack för alla fina år vi haft tms <3



Smycken från Bijou Brigitte är alltid lika kul att skaffa !


Idag var alltså jättebra väder och allt good good !
Jag tog mig alltså en cykeltur på nån mil sådär och sen var min rygg lite röd , men jag har smörjt på lite after sun , så det ska väl göra susen.
Imorgon blir det antingen en lång cykeltur och sen bada , eller en cykeltur till badet.
På kvällen får vi väl se om jag får besök , men då måste jag nog städa lite med.
Jag har en bra känsla , vi har så mycket dricka i kylen asså , 7 äppeljuice , mineralvatten , apelsin juice allt just nu , amazing
trevlig kväll på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0