fetttigt

 

 

 

 

vad tycks om mitt nya linne från Zara ??

supersomrigt haha ;)

 



Den varma dagen har lagt nåt slags åsk-täcke här och det är lite kvavt.

Jag ska chilla loss lite nu ett tag sen kanske jag gör nåt , få la se.

Imorgon är det burger king.

Det är ett skitjobb men duger för nu, det som irriterar mig där är en av de fittiga cheferna.

Asså jag har inget problem med om nån säger att jag måste göra nåt eller att jag gör det fel eller om nån skriker på mig , MEN jag hatar när folk är ironiska med mig !

Som att jag är typ den enda helvita som jobbar där , och jag pratar "ren" tyska utan en viss dialekt många har som kommer från andra delar av eu.

Så tror hon inte att jag kan jobba typ eller att jag aldrig skulle gjort nåt ansträngande i mitt liv.

Istället för att säga "lägg i nya pommes i fritösen"

Så kommer hon till mig och sägeer med överdrivet snäll röst "jag förstår att det här är ett väldigt jobbigt jobb för dig , så självständigt , att man måste lägga i pommes själv."

Åhh så arg jag blir , men istället för att få mig själv avskedad så låtsas jag ju att jag inte förstår ironin såklart.

Sen lägger jag så ofta i pommes med , sen vill verkligen alla köra me mig även fast de inte har en högre position eller nåt , de vill bara jävlas , väldigt kul arbetsplats :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0