urlaub

 

Hejsan

Wihoo nu åker vi på två dagars semester , askul , jag har aldrig varit på sånt här ställe så hoppas det ska bli kul =)

Förhoppningsvis finns ju internet på rummet så att jag kan uppdatera därifrån!

Igår köpte jag presenter , det är ju helt sjukt hur dyra småbarnssaker är , köpte nåt till mina syskon som blev asdyrt även fast jag inte köpte mycket alls :P

what is that about :P

Sen har zara rea så det följde med en rosa kavaj hem som jag spanat in under en längre tid haha.

Igår kunde jag gå till stället som har ansvar för körkort , betalade för kortet så det kommer komma i min brevlåda på fredag , längtar tills jag kan hålla det riktiga körkortet i handen !!

Det enda jag kommer sakna dessa två dagar är min voffi :(

Min svenska vän ska ha våran lägenhet när vi är borta och ta hand om honom , men det känns ju som att han kommer tro att jag lämnat honom , haha jag vet men jag är värsta sentimental när det kommer till min hund !

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0