tillbaks

 

Hej everybody

Nu är jag tillbaka efter två sköna dagar !

jag har gjort så mycket att jag inte orkar skriva allt här får bli vid ett senare tillfälle. men nu är det skönt att vara tillbaka till min voffie iallafall.

Vädret är urläckert , har nyss kommit hem från minigolf runda hehe som jag visst förlorade haha.

Här under ser ni min nya kavaj från Zara , den har en sjukt fin gammelrosa färg i verkligheten , här vet jag inte :P

 

 

 

 


 

 


När vi var borta fick jag den här ursnygga överraskningen av min pojkvän eftersom vi har ett år =)

 

Jättefint armband från swarowski och dessa fiskar tycker jag är urcoola !

 


 

 

 


 

 


Nu ska jag iväg och hyra en film tror jag , vi får höras senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0